«Послуги» мобільних операторів або куди йдуть ваші кошти. Захисти свої права. Консультація Адоката. — Адвокатоское Объединение Рябинин, Переверзеви Партнеры

«Послуги» мобільних операторів або куди йдуть ваші кошти. Захисти свої права. Консультація Адоката.

Фев 16, 2021
11:02

Останнім часом виявив незрозумілі списання з мого мобільника. З’ясувалося, що оператор підключив мені купу якихось непотрібних мені послуг, навіть не запитавши мене про це. Що мені робити?

Відповідає адвокат із захисту прав споживачів  з міста Чернігів Рябінін Денис Дмитрович :

Стільниковий оператор не має права на стягнення грошових коштів за послуги, використання яких не було попереднього погоджено з клієнтом. Більш того, клієнт має право відмовити в оплаті нав’язаних йому послуг. Якщо їх оплата вже була здійснена, клієнт може вимагати повернення грошових коштів. Для цього в першу чергу слід направити запит про надання інформації щодо наданих послуг за певний період часу. Крім іншого, деталізація рахунку включає в себе повний перелік абонентських номерів, з якими було встановлено з’єднання, дату, час і тривалість кожного з викликів.

Радимо ознайомитись: Допомога адвоката пов’язана з захистом прав споживачів

 

Складена в довільній формі претензія повинна містити:

ПІБ та контактні дані;

дата підписання договору на надання послуг зв’язку;

дату і умови, при яких було виявлено наявність неузгоджених з клієнтом послуг зв’язку;

вартість послуг, сплати яких вимагає оператор;

мотиви, якими клієнт керується для відмови в оплаті послуг;

вимога про припинення дії послуг.

Претензія бажано повинна бути доповнена копією договору на надання послуг зв’язку та копією детального звіту рахунки.

Претензія може бути передана представнику стільникового оператора як особисто в руки, так і за допомогою послуг поштового зв’язку. Зробити це необхідно не пізніше, ніж через 6 місяців з моменту виставлення рахунку на оплату послуг, що послужили причиною для розвитку конфліктної ситуації. Оператор, в свою чергу, зобов’язаний відповідним чином відреагувати на претензію протягом 2 місяців. Якщо висунуті вимоги будуть визнані обґрунтованими, їх задоволення повинно бути здійснено не пізніше, ніж через 10 днів.

Якщо претензія була відхилена або вами не була отримана відповідь протягом встановленого терміну, ви маєте право на подачу позовної заяви до суду. Крім зазначених вище копій документів, до нього потрібно також додати копію претензії з позначкою про те, що вона була отримана відповідачем. У разі задоволення висунутих вимог буде здійснене стягнення на користь позивача в установленому судом розмірі.

Щоб конфлікт був успішно вирішено, Вам може знадобитися допомога з боку юриста, що володіє відповідною кваліфікацією і багатим досвідом роботи. При відсутності вільного часу на відвідування судових засідань Ви можете передати право на подання власних інтересів юристу, для чого буде потрібно провести оформлення нотаріального доручення на представника. А кваліфікований адвокат по захисту прав споживача  допоможе Вам відстояти ваші інтереси як безпосередньо у стільникового оператора, так і в суді.

Остались вопросы
Контактная информация
Адрес: Чернигов, улица Магистратская, 13
Телефон (Адвокат Рябинин Денис Дмитриевич):